Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 696 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh elektronického obchodu
Kolář, Michal ; Dyk, Tomáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu a realizací elektronického obchodu pro nově vzniklou společnost, zaměřenou především na servis Apple zařízení. Práce se soustředí na analýzu společnosti, požadavků a implementaci elektronického obchodu s inovativními prvky.
Digital Strategy Analysis of Geox S.p.A on German Market and Recommendations Regarding its Improvement
Pejchal, Lubomír ; Bílek, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
First of all, the theoretical part of thesis should assist reader to understand the digital transformation of companies, how it affects Business-to-Customer segment, especially building the business models and digital strategies of companies in retail industry. Main purpose of this report, however, is to show this digital transformation on live example of footwear and apparel retailer Geox S.p.A, specifically its German subsidiary Geox Deutschland Gmbh (hereinafter Geox). Two main areas of digital transformation are being investigated. Firstly, possibilities of leveraging a digital channels and assets in order to revenue increase. Secondly, opportunities of technology utilization in order to leverage the data from all channels and enhance the customer experience. The evaluation of German market digitalization level is based on secondary analysis of qualitative data, which has proved to be effective way in providing useful insight for chosen topic. The evaluation of Geox’s digital strategy itself is based on analysis of both, primary and secondary data. The results of analyses revealed that Geox put significant effort into its digital transformation; especially in the area of integration online and offline channels, social media marketing, rich content management or growing of brand awareness due to interactive marketing campaigns. However, this report recognizes plenty weaknesses of Geox digital strategy as well. Specifically, missing solid mobile strategy, wanting digital technology in store, substandard cooperation between headquarter and franchisees in marketing campaigns, poorly personalized websites and inadequate tailored offers to customers. Basically, in spite of effort which has been put into its digital transformation, Geox is not truly following contemporary trends. Wherefore, several steps identified in recommendations should be followed by Geox in order to remain competitive in the future.
Model internetového obchodu s klimatizačním zařízením
Stehlík, Tomáš ; Hierman, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice návrhu internetového obchodu, elektronických objednávkách, o možnostech marketingu a legislativě v elektronickém obchodování. Obsahuje návrh internetového obchodu s klimatizačním zařízením.
Analýza změn vybraných ukazatelů internetového obchodu Sportobchod.cz
Nguyen, Anh Khoa ; Novotná, Veronika (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na rozbor ukazatelů internetového elektronického obchodu firmy Sportobchod.cz pomocí metody časových řad. Práce je rozdělená na části, kde první část obsahuje teorii spojenou s časovými řadami a druhá část se pak zabývá analýzou reálných dat, rozborem výsledků, návrhů řešení a stanovení případných prognóz.
Model přímých plateb v internetovém obchodu
Svobodová, Kateřina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na funkci přímých plateb v elektronickém prostřední. Stanovuje model, který pomáhá k lepšímu poukazování přímých plateb v internetovém obchodování. Cílem práce je právě navrhnutí takového modelu, který zlepší podmínky pro přímé platby v elektronickém obchodu všem firmám, které využívají elektronického obchodování. Výsledkem práce je teoretický model, který je aplikovatelný na jakýkoliv internetový obchod.
Algoritmus pro cílené doporučování produktů
Bodeček, Miroslav ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá prozkoumáním problematiky doporučování produktů v internetovém obchodování, zhodnocením dostupných technik, detailním návrhem systému doporučování produktů pro existující internetový obchod a implementací tohoto systému včetně otestování. V technické zprávě je nejprve prezentován úvod do problematiky, představen současný stav v internetovém obchodování a specifikovány požadavky na implementaci nadstavby nad internetovým obchodem. Dále zpráva obsahuje úvod do dolování dat. Následuje detailní návrh systému a zpráva o provedeném testování. Závěr obsahuje zhodnocení dosažených výsledků a diskuzi o možném dalším vývoji.
Návrh implementace SaaS řešení elektronického obchodu
Smečka, Jiří ; Bružina, Martin (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem implementace elektronického obchodu jako služby pro firmu VALMAX LED ECO s.r.o. Návrh je zpracován formou projektu. Práce je rozdělena na 4 hlavní části. Nejdříve je získán potřebný teoretický základ. Dále jsou uvedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, popsán aktuální a požadovaný stav firmy. Následuje praktická část, kde je konkrétně sepsáno, jak se postupuje při implementaci e-shopu pro nového zákazníka.
Analýza a návrh optimalizace elektronického obchodu
Bureš, Petr ; Hudák, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci internetového obchodu. Jejím hlavním cílem je navrhnout optimalizace z pohledu online marketingu, informační architektury, webové analytiky a dalších slabých stránek, které jsou výstupem analýzy. Zvolená problematika je řešena pomocí několika nástrojů a metod. V práci je provedena vybraná data miningová metoda analýzy nákupního košíku, která je aplikována do reálného provozu internetového obchodu. Přínosy jednotlivých návrhů jsou na závěr ekonomicky zhodnoceny.
Marketing Communication
Váhovská, Viktória ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This Diploma thesis focuses on the marketing communication of the company named Záhradní vinařství. The issue of interest will be explained in the theoretical part, which will serve as the foundation for the outputs of the analytical part of the thesis. Based on the conducted analyses, an appropriate marketing communication strategy will be suggested in the practical part of thesis.
Model e-marketingu firmy
Hladišová, Dana ; Hladiš, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronické obchodování může nabídnout firmám podnikajícím prostřednictvím internetové sítě. Kterých postupů se má firma držet, aby dosáhla úspěchů využitím e-marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 696 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.